lördag 8 december 2012

NorVelo + Maktkakan = sant (+ANNAT)

Som ni märker har det varit lite snålt med bloggande och utrop från Kung Stalles Imperium. Förklaringen är att programmet har blivit rätt så späckat. Från att ha varit i stort sett arbetslös under senvintern 2012 så har jag numer 1½ jobb och ett eget litet företag. Men trots detta har jag äntligen, fanfar, lyckats leverera till NorVelo! Butik nummer två och det ser ut att kunna bli fler.

Innan dags dato hade jag aldrig varit inne på NorVelo, det hade helt enkelt inte blivit av. Men nu har jag begapat track-ramar i långa banor och de vackra singularhojjarna. Inte mina domäner riktigt men vackra är de.

Däremot skulle jag nog vilja säga att Maktkakorna passar bra på NorVelo. Lite alternativa sådär. Kolla in NorVelo på FaceBook. Väldigt ofta trevligt innehåll och fina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar