lördag 18 februari 2012

Inget piggar upp som nya hjul

Faktiskt! Det är riktigt trevligt att nörda in lite på hjul. Nu är dock jag ytterst modest i frågan och ägnar mig inte åt svindyra tubprylar och inte heller ultralätta nav som kostar som en Kambodjans årslön.

Jag fick chansen på en mycket bra deal på ett par fabriksnya Rovalhjul och degade endast 1000 boppers för dessa hjul som annars kostar mellan 5å5 och 6. Sex kakor för ett par hjul tycker nog de flesta är helt knasigt. Och det är det... men det mest knasiga är att det de näst billigaste hjulen i Rovals 29er-sortiment. De dyraste bellar cirkus 18 loppor?! Det går bra för Sverige...

Och slänger man på ett par nya hjul så blir ju hojjen som ny! Eller vad tycker ni?



PS. Ville... jag har en komplett 29er. DS.
PPS. Min sadelstolpe är fan sjukt lång... DDS.

4 kommentarer: