onsdag 19 september 2012

Testing, testing! Etta, tvåa...

Jag har fått låna en "Specialized S-works Stumpjumper FSR Carbon 29er" (puh...) av Specialized via Specialized Concept Store. Och den är verkligen over the top på alla sätt. Full XTR, kolfiberhjul undt alles. Det skall bli jättekul att få testa ikväll ute på Bogesund men skulle man vilja äga en cykel där typ allt som går sönder kostar, åtminstone, en dagslön? Tveksamt, jag är nog lite för Råd & Rönig av mig. Men de e klart... skulle jag gå å bli ADB-miljardär så...

2 kommentarer:

  1. Jag håller med. Det är jäkligt kul att testa dylika byggen, men att äga? Även om jag hade obegränsat med guldpengar skulle jag nog inte ha en sån hoj. Känns liksom inte värt det, blir onödigt på något sätt. Jag vill ha en cykel jag har råd att köra sönder, för förr eller senare är det ju nåt som pajar.

    SvaraRadera