lördag 9 juni 2012

Slut som artist... cykeln saknar fart

Eller är det jag? Back in the days så tyckte jag nog att det var bara att tampa på. Orken tog sällan slut och knep det så körde man ju mer än gärna två rundor om dagen.

Men, det var förr det. så verkar det inte vara längre. Jag orkade med tre timmar ganska lugn cykling med lite filmning, sen tog jag lunch. Var sugen på en sväng till men [villevarning] kroppen sa ifrån [/villevarning]. Det yschlade och jag fick synbortfall, så jag tänkte på mina barn att de nog iallfall vill ha en pappa i livet så jag styrde kosan hemåt.

Lite synd när jag sitter såhär och skriver. Att jag inte orkade alltså. Men... kondition är inget som kommer gratis så det är väl bara att chilla en stund och påt igen.


1 kommentar:

  1. Jag trodde inte att du kunde bli trött?
    Är större hjul lösningen?

    SvaraRadera