måndag 25 juni 2012

Cykling medelst GoPro-fotografering

Jag släpade ut GoPron en tidig söndag morgon. Tänkte att det kunde vara kul att fota med den istället för att filma, för en gång skull. Vad jag däremot hade glömt var att kameran var inställd på att ta ett foto varannan sekund vilket resulterade i många och märkliga bilder.
Och visst är det försmädligt när de bilder man har planerat blir sådär medans de bilder som kameran bränner av blir mycket intressanta.

Cykeln poserar vant mot en sten. På Fina stigen.

Freddans och mitt första stigskötselprojekt. Blandade småpinnar och Ville sa att det aaaaaldrig skulle hålla. Men nu har den legat där i tre år eller nåt.

Bästa jonnen.

Längs Gävsjövägen.

Sen tog jag mig tid att fylla igen ett blöthål med lite flata stenar. Jag är lite osäker på om det kommer funka för stenarna vill inte riktigt ligga kvar i smeten. De halkade runt som attan. Förhoppningsvis torkar det upp lite snart och de sätter sig. 

Over & out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar