fredag 12 december 2014

I got 99 pendelproblem and...

... the blinkmonglo ain't one.

Det där med att bli bländad av andra cyklister verkar vara den lättkränka pendelskarans största problem. Om jag skulle problematisera mitt cykelpendlande, vilket de ovan nämnda rimligen gör, så blir listan lång.
  1. Klä på sig alla lager kläder
  2. Äga en pendelspecifik cykel
  3. Det är jättejobbigt
  4. Det är mörkt
  5. Det är kallt
  6. Ibland för varmt
  7. Sadeln är hård
  8. Mina ben känns som knubbsälar
  9. Mina fingrar fryser
  10. Bilister som kör som idioter
  11. Cyklister som kör som idioter
  12. Flarn på cykelbanan
  13. Drivis
  14. Hagel
  15. Regn
  16. Dimma
  17. Motvind
  18. Skymda korsningar
  19. ...
  20. ...
  21. ...
Plats 105. Jag blir bländad av mina med/motcyklister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar