måndag 22 december 2014

Slösöndag men sen så brakar helvetet löst

Ännu en söndag, jag hade först tänkt att åka ut redan klockan åtta men det visade sig att solen hade inte ens behagat gå upp då så jag byggde lite lego istället. Och vips så var klockan halv tio och då var det bara att åka ner till Tjompen och ansluta.
Väl där var det idel kändisar från förr. Hank, Håkan, Sune och så Tom och jag.
Sune utlovade hiskeligt låg fart och han höll sitt löfte. Vilket ju inte på nåt sätt är dåligt vissa dagar så vi lökade runt och snacka skit.

 
Klassisk mark.

 
Sune ser fokad ut och kommer naila de här. Tror ni... men se det gjorde han inte (jag kan inte undanhålla sanningen för läsarna, min moral medger inte detta) utan han dråsar ut till vänster.


Fighting face.

Vi kör egentligen den vanliga rundan med några små varianter. Vid sjön måste givetvis Tom testa bärigheten på isen. Det håller nästan men inte riktigt.

 

Indianen blöta foten. 
 
Sen följs vi åt till Löttingekullen där alla utom Håkan och jag åker hem. Håkan och jag fortsätter och nu går det undan skall ni veta. Föret är extremt kompetent för det mesta. Hårt, greppet är sjukt bra och det är bara att ösa. Utförsbackarna går i en herrans fart och jag har riktigt bra mojo. Det bästa föret sen flera månader, utan tvekan och fortsätter det så här över jul så kommer det bli griiimt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar