söndag 13 maj 2012

Bogesund, på min ära!

Så jävla bra vare! Bogesund alltså... och jag... för jag var Trailminator idag.


Å gossarna var ju livrädda för att det skulle bli slaktartempo men det blev det ju inte. Vi tog omtag på alla svårigheter och hade det så gött. Här väljer Eric A-linjens A-linje.


Freddan gör som han brukar.


Å sen dammar vi vidare...


Sen vart det storsession vid stora klippan. Tom sa att det sågs i mina ögon att jag skulle sätta cruxet. Och det gjorde jag och så även Freddan och Bengan. 


Bengan på väg ner. 

Å sammantaget så var det lerig, tufft och så grymt bra!

7 kommentarer:

  1. Men va fan! Branten vid stora klippan ser ju nästan helt plan ut, inte så dödsbringande som den faktiskt var.

    SvaraRadera
  2. Tycker du? Jag tycker faktiskt för en gång skull att det ser brant ut. Det är ju lite ovanligt annars...

    SvaraRadera
  3. Hjälmen av för dessa dödsföraktande gossar! Väl kämpat och bra gjort!

    SvaraRadera
  4. Den ser inte så brant ut som den borde se ut om man tänker på hur nervigt det var att köra ner. Om inte brantheten balanseras av hur många omtag och nervösa inbromsningar som krävdes så framstår vi ju som mesiga.

    SvaraRadera
  5. Fint vare!
    Repris snart igen!

    SvaraRadera
  6. Fan, det var alltså som jag trodde.

    SvaraRadera