måndag 7 maj 2012

Bogesund planeras...

Planering är a och o!



Det kommer bli bra!

8 kommentarer:

  1. Den där rundan är fin! Den västraste, korvformade, delen har jag aldrig kört, är det bra där?

    Och vi brukar köra ner på askrikerundan istället för den högra (när man kommer på stigen alltså) den är flowig och skön ner mot sjön. Men den andra är också fin har jag för mig.

    SvaraRadera
  2. Korvformade... hur fan ser dina korvar ut? :-D

    Ja turen är inte huggen i sten men det är ett serveringsförslag så att säga.

    SvaraRadera
  3. Det enda som lite liknar en korv, är längst till HÖGER... :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, höger på om man tänker vänster-höger, men jag tänkte mer öster-väster, därav mitt uttryck "västraste" som i längst västerut. Så vi menar samma korv.

    Korv, använd kondom som körts i kopiator eller överkörd daggmask, choose your liknelse :P

    SvaraRadera
  5. Ja det står VÄSTRASTE och inget annat... kanske skulle börja med att läsa ordentligt... =)

    SvaraRadera
  6. Ni får nog gå till optikern för jag ser inte en enda grejj som liknar en korv?! Eller så ere jag som får gå...

    SvaraRadera
  7. Nedre delen är dock inte helt olik Nürburgring
    http://www.manipef1.com/images/tracks/nurburg1967.gif

    SvaraRadera
  8. Den är lite lik Linus_på_Linjen liggandes på rygg men utan huvud också..

    SvaraRadera