fredag 24 augusti 2012

Cykling och AB

Uppenbarligen jobbar inte svensken. Fem morske män samlades för kaffe på Kantarellvägen en fredag eftermiddag och för några timmars cykling. Freddan, Bengan, Freddan, Tom och jag.


Å lite after bike hann vi med också. Bengan hade ju släpat med lite öl hem till mig när jag fixade hanses bromsar och de kom ju väl till pass. Konstigare öl får man ju dock leta efter. Den ena smakade märkligare än den andra. Och stouten till höger i bild var över 10% stark. Fast några normala fanns det ju också. Öl alltså, inte gubbar.


5 kommentarer:

  1. Gröna flaskan till höger, var det Oude Beersel?

    SvaraRadera
  2. Jo men det vare nog. Ingen jag kommer köpa igen kan jag säga...

    SvaraRadera
  3. En av få 'öl' jag faktiskt hällt ut...

    SvaraRadera
  4. Med stolthet visar jag min totala okunskap inom ämnet öl. Nästa gång får du ett flak pripps blå light. :)

    SvaraRadera