måndag 24 november 2014

Ännu en tidsresa

Looseriders fick ju en att känna sig ung häromdagen. Inte på nåt sätt så jag kände mig fräsch, det var mer en tidsresa till en epok man trodde var över. Men så idag så flimrar åter igen Bikesteez förbi i mediabruset och nu har visst deras webbshop öppnat och man surfar dit och kollar in utbudet. Ganska omgående så måste jag ta en titt på mitt armbandsur för att kontrollera vilket år det är och... jo, se på fan... det är 2014 men Bikesteez utbud (och bara namnet...) kastar en raskt ett decennium bakåt. Guldkornen i denna tidsresa får väl sägas vara Svarta myrans energidryck och Loosekid Industries.
Just nu känner jag mig bara unken och försöker komma på ett sätt att få bort Bikesteez från min skärm utan att röra varken mus eller tangentbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar