måndag 17 november 2014

Loose riders

Loose riders är nåt som har flimrat förbi i nåt brus, oklart varifrån, senaste tiden. Så en googling senare så hamnar man på Pinkbike

LOOSE RIDERS is all about getting out there, getting Loose and not taking taking life to seriously, on or off the bike.

Fräscht som en... Zocchi Monster T ungefär. Hallå, det tidiga 00-talet ringde och ville ha sitt gotiska typsnitt tillbaks. (Ok, jag vet att Loose Riders inte har gotiskt typsnitt (än)).
Jag har inte spanat in nån "edit" från Looseriders men jag kan gissa mig till ett par saker som finns i den rullen:
* Folk som gräver filmat i motljus
* Kanske en liten timelaps på moln?
* Ungefär fem bildrutor går i 30fps, resterande i 60fps (troligtvis långsammare)
* Typ en miljard freeride flicks
* En stor lägereld där ynglingar sitter och äter korv och dricker öl

Och det sista blev lite av ett freerideedit-bingo. Jag får se hur många Bingo det blir när jag kollar in filmen. Förlåt, edit.

3 kommentarer:

  1. Anar jag en kusin till Trivial på uppgång? :)

    Roligt inlägg för övrigt!

    SvaraRadera
  2. Längtar spänt på en TC-edit!

    SvaraRadera
  3. Tivials dåliga svenske kusin.
    TC-editen kommer bli feeeet. Allt går i 15fsp. Av förklarliga skäl.

    SvaraRadera