måndag 2 januari 2012

Foppa Forsberg

Nåt program på SVT Arton nu om Foppa. Vilket får mig att dra mig till minnes att jag flera gånger hört golfare motivera sitt spelande med att "Foppa spelar ju golf". Men hur ser den logiken ut egentligen? Är det så att allt Foppa gör är helt okej att göra, är det så det skall tolkas?  "-ja du vet Foppa masturberar med en banan i krysset, inget fel med det". Eller är det så att allt Foppa gör till och med är eftersträvansvärt? "-ja förut så golfade jag bara precis som Foppa men sen jag fick höra att han rånmördar på tisdagar så nu har jag börjat med det jag också".
Inget ont om Foppa dock, han verkar ju vara reko.

2 kommentarer:

  1. jag struntar i vad Foppa gör. Men om du eller ville äter bajs innan träning/tävling kommer jag också göra det. I alla fall om ni garanterar bättre stigkörning, och snabbare.
    Andreas

    SvaraRadera
  2. Om nu inte Ville har en dold agenda så kan jag meddela dig att ingen av oss äter bajs innan träning. Skönt att höra va?
    Jag tränar ju iofs aldrig heller.

    SvaraRadera