söndag 29 januari 2012

Strålande sol och sex gubbar

En härlig dag för lite cykling!

Vi testade Maktkakor och drack kaffe. Fikon verkar ha gått vinnande ur striden. Det var jag, Ville, Tom, Eric, Gunnar och Henrik.


Tom och Eric tar täten efter kaffe och Maktkakor. Idag slapp vi aggressiva gubben.



Uppåt i Uthamra.



Tom avslutar en kombination på SS2. Fortfarande en stig man aldrig tröttnar på. 



 

Segt efter att man passerade Norrortsleden. Henke, Tom och Gunnar. Eric vek av vid Karby för han kände sig en smula hängig. Henrik hängde med till raketen sen så vare klart även där.



Gunnar har precis plurrat i Villes dike. Inte hela karln, bara en fot.



Jag trampade av kedjan och när jag sen klev av så var kedjan som bortblåst! Det tog en liten stund innan vi hittade den. Tyvärr hade jag inga reservdelar med mig så det blev till att gå en halvtimma. Inget man led av i det vackra vädret. Väl hemma blev jag sugen på att ta en runda till på en gång. Men annat behöver göras.

Tack för idag!

3 kommentarer:

  1. Ser ju jättetrevligt ut, nästa söndag får man hoppas det funkar med barn, familj och allt! :-)
    A d

    SvaraRadera
  2. Simon såg dig //Johanna

    SvaraRadera